Behandeleffecten en cliëntervaringen worden met behulp van vragenlijsten gemeten. De uitkomsten worden in gesprekken met u besproken. Door gebruik van de CQI ontstaat er een algemeen rapportcijfer voor mijn praktijk. Voor 2024 was dit een 10, de maximale score. Een uitkomst waar ik echt blij mee ben en die aantoont dat inspanning en afstemming leiden tot verbetering van zorg. De uitkomst geeft aan dat deskundige zorg op maat en inzet op een goede behandelrelatie tot een grotere cliënttevredenheid leidt.
Deze score komt voort uit een gemiddelde wat is samengesteld uit : bejegening van u als cliënt, samen beslissen over de behandeling en informatieverstrekking over en uitvoering van de behandeling.
Uit de spiegelrapportages, gegenereerd door Cenzo blijkt dezelfde hoge mate van cliënttevredenheid. Deze trend is al jaren stabiel en nog steeds stijgend. Voor meer informatie over dit onderwerp kunt u zich wenden tot Cenzo.
Ook in 2025 is het mijn doel om in overleg met mijn clienten tot de best mogelijke behandeling te komen.